Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 31. december 2007

Mit 2007... De lidt større ting som jeg kan huske xP (sat lidt i orden)
- Fandt endelig sangen med AFI og musikvideo, som jeg havde ledt efter i flere måneder (januar 2007)
- Fik et flip over herre håndbold Oo (februar)
- Ahem.. blev vild med en *host* animations figur *host* (Februar 2007)
- Var i Rom (Februar 2007)
- Blev vild med et ”program” (animation halløjsa serie) øhøm.. (har været lidt underlig xP, bare rolig!! Det gik hurtigt over) (*host* februar 2007)
- Opdagede Tokio Hotel igen!! <3 (April 2007)
- Min fødselsdag.. Oo (26. april)
- Anna Pihl blev optaget i min have Oo
- Fik et kæmpe flip over Tokio Hotel xP <3 (maj-juni-juli-august) (man kan så sige jeg stadig har det xP)
- Fundet ud af hvor dejligt et sprog tysk er xD
- Købt en mio. Tyske blade xD haha - Var til Justin Timberlake koncert xD (juni)
- Var i Sverige (juli)
- Min søster blev gift :) (juli)
- Opdagede Lafee
- Begynde at lave video’er xD
- Min mobil døde, og har fået en ny (den samme xP)
- Klasserne blev blandet og er kommet ind i en bedre klasse (August)
- Opdagede Nevada Tan
- Opdagede 30 seconds to mars (Tak ida xD)
- Holde Bill og Tom’s fødselsdag xD haha, plus vejfest (med Karen og Ida) (1. September)
- Opdagede HIM (september)
- Var i New York (oktober)
- Til Nik og Jay koncert Oo
- Opdagede Bushido <3 (oktober)
- Tokio Hotel vandt Inter Act i EMA xD og gav den bedste optræden !!! (1. november 2007)
- Var i Berlin (november)
- Flyttede både med min mor og far..(1-2 dec)
- Var til Take That koncert xP
- Købt Tokio Hotel billetter :D <33 (22 december)
- Jul Oo (24 december)
- Nytår :S (i dag)

Ingen kommentarer: