Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 9. februar 2008

Medie slagtning af Tokio Hotel !!!!

"Oversat:

Medie slagtning af Tokio Hotel

Bandet Tokio Hotel slagtede lidt medierne da de stod på scenen. Specielt for "Det gyldne kamera" award show, havde bandet sat sig ned og reflekterede over de overskrifter der har været de sidste to år.
"Ja, vi er ihvertfald ikke gode grunde til at få børn: Kort tid efter vores første album, gik min bror Tom i seng med 25 piger, og smadrede et hotel værelse. Vi blev virkelig fulde med ungdomstilsynet, var eftersøgt af det Tyske militær og på min fødselsdag, skrev jeg at jeg var fuldt ud bøsse på nettet. Bagefter det, tog jeg min eyeliner på, og døde næsten af anorexi. Og alligevel, står jeg stadig her",
sagde Bill, sangeren fra Tokio Hotel, og tog sin pris og sang hans nyeste hit med bandet.

Selv Laudator Jürgen Vogel var overrasket af dette statement. Hans datter fik ham til at overrække prisen til stjernene, da hun ville have en autograf fra hendes idoler."

Kilde: http://tokiohotelfanclub.dk!!




SHit!!! Hvor er det bare godt sagt af Bill xD Genial dreng!!! Haha :D elsker det <3333

Ingen kommentarer: