Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 25. marts 2008

koncerten aflyst

KONCERTEN I DANMARK ER AFLYST...
Jeg tror jeg går ned...
Det er det værste der kunne ske!!
DET ER BARE ALT SAMMEN NOGET LORT!!!!!!!!!!!!
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre
Det begynde at gå ned af, jeg glædede mig ikke til koncerten eller noget, jeg troede det ville hjælpe at komme til koncerten og jeg ville gå amok...
Og så nu......... nu den aflyst og bliver kun måske erstatet...
hvis den bliver det synes jeg sikkert ikke det noget specielt mere
Jeg er så ked af at jeg begynder ikke at være så vilde med dem mere!!
Vil så gerne :s savner mig selv! savner den gang, højdepunkt i mit liv!
JEG HADER MIT LIV!!!
Hvor er det hele bare noget lort... ARGHH!!! Ved ikke hvad jeg skal gøre :S ARHAGYEGD

Ingen kommentarer: