Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 29. januar 2011

Håndbold = En gave fra Livet



Okay, jeg skal passe på ikke at overdrive for meget! Jaja!
Men for satan da.. I de her uger, så har håndbold da godt nok været noget af det bedste.
-

Altså, der er jo nok ingen tvivl om at jeg altid har været håndbold sindssyg, og at jeg da venter hele året på at VM eller EM endelig kommer! Det er sgu da også det eneste positive ved kedelige januar måned!!
Jeg har jeg fulgt med, i jeg ved ikke hvor lang tid nu.. Men jeg elsker det sgu! Og det er noget af det som kan få mig mest oppe at køre!
Sørgeligt som det altid er, så er der jo altid nogle som må stoppe, og som ikke er med mere på landsholdet.. det er tit virkelig sørgeligt, men det værste hidtil er dog at Hvidt forlod os sidste år.. suk.. Han er virkelig savnet!
Men så kommer der nye til! Det tar et stykke tid at vænne sig til det, og det ikke altid jeg er glad for det, men i ÅR! Wow, det har været fantastisk! Der er virkelig mange nye og unge på holdet og omkring 5 HELT nye! Men MAIN! Vores hold er fantastisk i år!! Vi er tæt på at være på vores 2008-niveau, hvilket siger VIRKELIG meget!!
I år er det så godt, og der er bare sket SÅ MEGET!!! Jeg kan ikke ikke fortælle det hele, for der er simpelthen for meget!
Men en fantastisk ting er, at Knudsen ALLIGEVEL kom med, dog først her til sidst, så har han spillet 3 kampe i alt! MEN DOG! Han var der! Og det er jo så sørgeligt uden ham! Han er altid skadet den mand! Men men, streg er streg, OG Knudsen er sgu Knudsen.
Og en endnu fantastisk ting er at Nøddesbo er tilbage i år!! YEAH! Jeg var så sur over han ikke var med sidste år! Men yes yes han er tilbage! Han brækkede dog sin næse i går, ow :/
Og Lindberg som altid, ja hvad skal jeg sige? Han har jo altid været min favourit, og det er egentlig sådan en ting man bare ikke kan rykke ved, det ER bare sådan!
Selvom dog Lars Christiansen altid har været på samme plads som ham i mit hoved! wow den mand, den dag han stopper går det nedad! Ja, det er som om der intet landshold kan være uden ham! Main, den mand er 39 år, men please lad ham aldrig stoppe!
Lad os kigge på de nyere, for det er sgu ved at være vildt!
Jeg mener, nu når alle de "gamle" stopper, så er det famne vigtigt at få fantastiske nye spillere ind, hvis nu man ikke skal falde ned i et sort hul, og WOW! Hvor har vi dog været heldige!
Den vigtigste er dog Landin, som skulle tage over for Hvidt. Tænk dig det? Men OH MY!!! Han har bare klaret det SÅ ENORMT fantastisk! woow! Han har bare været nr. 1 og har reddet os så meget igennem det hele!! YEAH! GO LANDIN!!!
Og så selvfølgelig stener Mikkel Hansen, hvis skud er som ingen andens. Jeg siger bare, stakkels målmand som vil prøve at tage den bold!
Men altså, wow, vi har så mange vigtige på vores hold, og det er så perfekt! Jeg rodder lidt i det, men what so ever xD
Og jeg har hele tiden igennem sagt VI VINDER! VI VINDER DET HELE! Oh yeah, og vi GØR!!! Se nu hvor vi er? JA! I FINALEN!!!!!!! Oh my, freaking!! VM FINALEN!! Mod Frankrig, iiih! Ja, lyder farligt, men vi KLARER DET!!!! YEAH!
Wow, hvis vi vinder skal jeg så meget ind på rådhuspladsen som i 2008, ah! Det var SÅ fantastisk!!

Ja, håndbold, det er sgu noget af det bedste der findes, og YAY! Hvor gør det dog tiden dejlig!!


BTW, skal lige genlæse og rette det her indlæg xD

Ingen kommentarer: