Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 5. februar 2011

You wonna cry?

Kort sagt: Tudefilm!Der er seriøst nogle film som har fået mig til at græde helt sindssygt meget igennem. Virkelig dybt... Nogle af dem har måske været fordi jeg var for træt da jeg så dem, nogle af dem, fordi de er så helt vildt sørgelige, bare man er en lille smule følsom! Og er jeg jo nok xD
Så, hvis I vil se film som får jeg til at græde helt igennem... hvilket man jo nok normalt ikke vil? Men men, det betyder jo ikke filmene er dårlige... ehm, ja.. Et problem her er, at jeg ikke rigtig kan forklare jeg meget om filmene eller hvorfor de er sørgelige! For så vil jeg jo afsløre hele plottet og handlingen! og det går ikke! MEN! Her er de så:

Comment: De er ikke listet efter hvor sørgelige de er/hvor meget man kommer til at græde!

1. Moulin Rouge!
Ja, det kan jo ikke være en overraskelse? Min helt igennem for evigt yndlingsfilm, og så helt vildt sørgelig... Kan ikke huske én eneste gang hvor jeg ikke har grædt over den her film. Og der er vidst ingen tvivl om at jeg har set den en deeeeeeel gang!

2. Titanic
Det kan vidst ikke overraske nogle af det er en græde film? - Men faktisk ikke en af de største. Ja for satan, jeg græder når jeg ser den. Men nej, ikke den hvor jeg bare ikke kunne stoppe med at græde! Nej.. Men STADIG! Tudefilm!!

3. Mads og Mikkel
Disney tegneserien. Main, den er sgu sørgelig den film! Ja, selv i min alder kan jeg ikke lade vær' med at græde. Det er simpelthen så sørgeligt. Og en faaaantastisk film!

4. Atonement
Okay, den her film er simpelthen så sindssyg sørgelig at man skulle tro det var løgn.. uh ha. Har slet ikke lyst til at se den igen, så sørgelig var den!

5. P.S I love you

Den her film er bare sørgelig HELE vejen igennem. Ikke sådan så man græder uafbrudt. Men TIT. Og der er hele tiden noget, hvor man tænker "Ah, hvor er det dog sørgelig det her" og det gør ondt i hjertet! (btw, elsker Gerard Butler)
6. UP
Den her film var simpelthen så sygt sørgelig at jeg hader den. Jeg får det simpelthen så dårligt, og det hele er simpelthen så sygt sørgelig og forfærdeligt! Jeg vil ikke en gang tænke på det! Jeg var helt færdig bagefter, og kunne nærmest ikke stoppe med at græde!

7. The Notebook
Sørgelig, bare så sørgeligt!

Men altså! Jeg kunne blive ved:
- Bambi
- Romeo and Juliet
- Australia
- Ghost

- The Last Song

Ja, der er sgu mange film som får mig til at græde. Og jeg har sikkert glemt nogle vigtige også!! Men de 7 film jeg har skrevet op her, får mig til at græde, hver ENESTE gang, og nogle af dem er sådan nogle hvor jeg virkelig nogle gange ikke kan STOPPE med at græde!!
Pas på når i ser dem, hvis I ikke vil starte med at græde helt vildt meget!

- Hvad siger I? Hvilke film fik jer til at græde helt vildt?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uha, Titanic.. Kan næsten ikke se det billede uden at begynde at tude :'I

Anonym sagde ...

Titanic