Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 11. april 2011

I'm off

So...
Jeg smutter, på FERIE!
I maaaaange dage!
Jeg skal til Singapore, Combodia og Vietnam! Woa!
Der er varmt der, bare jeg ikke går helt ned af varmen.
Det bliver spændende, håber jeg, og det bliver dejligt, håber jeg.
Tror I ikke?
Ihvertfald.. ønsk mig god rejse!
Jeg skal flyve i hele 12 timer, og ankommer så til Singapore.
Jeg hååååber, der er nogle gode film i flyveren. Tænk en gang, det ville være nice (har et hemmeligt stort ønske om at MEGAMIND er der!!! - Megamind kommer på DVD i dag i Danmark - AAARGH! Kan virkelig ikke vente til jeg skal se den igen! GOSH)
Ellers skal jeg bare læse læse og SOVE!
VI tar afsted kl. 11.20 i morgen, ankommer i Singapore kl. 5 om morgenen - DAGEN efter!!! Orv, der mistede vi lige en nat, crazy xD Hahah! Så håber jeg får mulighed for at sove lidt! Jep! Og læse OG se gode film - hvis der er gode film... neeeemlig! Tihi! Anyway!
Jeg håber det bliver godt. Og hvad jeg ville sige, er at jeg måske skriver løbende opdates her på min blog. men KUN måske!! Så hold lige udkig ^^
HEJ HEJ!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Vi holder udkik :o) <3 F&L <3