Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 16. september 2011

New "header"


Eller.. Jeg ved sgu ikke hvad det hedder.
Men nyt billede for oven :D
Jeg ville først prøve at skrifte tema og alt mulig.. men det fungerer sgu ikke. Der er ikke nok plads til mine billeder, eller alt det jeg skriver.. Ja, det var ikke godt.
Så nu forbliver siden som den er og forvirrende. Teksten går bare for LANGT ud til siden når jeg skriver indlæg!! øv.. men det kan man ikke gøre så meget ved...
Nå men, jeg ville skifte billede, fordi jeg ville skrifte tema. Så jeg skiftede billede. Og jeg synes også det er fint. Og nej, billedet er ikke utydeligt, der er bare fokus på håret ;) og nej, den grønne farve er ikke helt ægte ^^
Jeg tænker lidt at skifte billedet, fordi jeg har bare så vildt mange smukke billeder! Der er så mange man kunne bruge.. meeeen, det er nok lidt sjovere at bruge et billede af mig.. ikke?..
Men ja..
Så kan vi tale om valg, jeg stemte i går for FØRSTE GANG I MIT LIV! Yayness.. Det var sjovt :D Dejligt, og sjovt. Fedt! Og så fik vi en rød regering med en kvindelig statsminister, for første gang. Men der har GODT nok været alt for meget politik de sidste uger -.-' Jeg bliver helt sindssyg, og er træt nu!

Ingen kommentarer: