Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 4. februar 2012

Adam Lambert - Better Than I Know Myself

Jeg så denne video EN gang, og forelskede mig FULDSTÆNDIG i den og sangen!
Det er fjerde gang jeg går amok over en Adam Lambert video! Hans sange er FANTASTISKE, og dem som laver hans musikvideoer er virkelig talentfulde!!

Jeg mener, hvad er der at sige? SE videoen, og du vil vide det! Den er jo enormt smuk og flot lavet, og bare.. WOW altså... VIRKELIG! ARGH!
Handlingen er GENIALT fundet på, det er simpelthen bare så perfekt, og alt er bare SÅ FLOT OG GODT OG AAAAAARGH! Jeg elsker den bare! Farverne, tøjet, tingene, detaljerne, historien, redigeringen, lyset, IDEEN! SLUTNINGEN!!! - og alt det sammen med den FANTASTISKE sang!
Adam SELV!!
De to spil mellem de to dele af ham! Så smukt sat op. Og farverne og lyset! Blødt og hårdt, koldt og varmt. Ro og panik!
Det lag der er lagt over! Som en gammel film, gammelt tv, med runde kanter - forvirrende, hoppende og blinkende ved den kolde side, og rolig ved den varme side. Giver sådan en god effekt!!
Adams "mørke side" er i stor kaos og voldsom, forvirret og rastløs, og jeg synes det er fantastisk med de ydre store følelser og det VISER det bare SÅ godt! Total kaos!! Og så den anden side som er rolig, og stille, men alligevel har problemer. For uden hinanden vil det aldrig fungere, vil der aldrig være balance.
Der hvor han til sidst mister alt luft, og mit hjerte bare bliver direkte ramt! - Det rammer bare PLET! Det river mig med, og som første gang jeg så Avatar og hvor Jake ikke kan trække vejret fordi hans maske-ting er væk - det er som om jeg føler hvad de føler, holder vejret! Det er bare så.. jeg bliver så rørt af den her video, den rammer mig simpelthen.
Slutningen hvor han til sidst er en blanding af de to, ham selv, Adam - det er så perfekt!
Jeg mener, hvad er der for mig at vise jer? Det er jo DER! Det hele, og jeg behøver vel ikke uddybe det længere, alt er bare perfekt!
Kunstneren er Ray Kay, kan er norsk fotograf og instruktør og har lavet en LANG række musikvideoer, men den her er sgu den flotteste
Det sgu smukt det her! Det når nye grænser!

Ingen kommentarer: