Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 5. marts 2012

Savner Kino.dk



Har jeg virkelig ikke skrevet om Kino, sådan rigtig, før? Hm... - Nu vil jeg uddybe min så kaldte "Ligegyldige info" fra sidste indlæg xD

Den her side, min profil og min computer er dårligere venner.


Jeg, som elsker film, er sådan set blevet en smule "afhængig" (okay, ordet afhængig passer ikke til) af Kino.dk. Kino.dk er siden for filmelskere!! Ihvertfald for mig som filmelsker. Som på den tyske Kino.de, skriver de nemlig filmnyheder - og jeg elsker filmnyheder. Det ikke altid Kino.dk er de første til at komme op med alle nyhederne, men det en virkelig fed måde, at holde sig updated, når man ikke gider eller ikke har tid til, at se en masse andre sider igennem. Jeg mener, Tumblr er genial til, at informere en om nyheder fordi du får det fra hele verden. Men man skal sgu også følge de rigtige mennesker før man får nyheden - og det altså ikke altid man får det.
Jeg elsker også, at kunne skrive anmeldelser af film, og kommentere nyheder om film! Og så selvfølgelig, er det siden hvor man bestiller sine billetter. (hvis I ikke har fundet ud af det endnu, så går jeg ret tit i biografen).
Nu har Kino så også fået "Kino On Demand", så nu kan du også se film på Kino.dk - altså leje dem! "Kino On Demand"... Det hedder det så ikke xD Men On Demand PÅ Kino. Men det lyder sgu sjovt! Haha.
Man skal dog logge ind med et YouSee-login (og ikke Kino), for at kunne leje filmene. (uh, og så kan man sortere efter teamer - gæt lige hvad et af temaerne hedder? "Johnny Depp" IP! Det sgu da for cool xD) ( tips: Sms "On Demand" til 1225 så får du en kode, og så kan du se en film gratis! :o )

UH!! - Egentlig så fatter jeg ikke, at jeg ikke har skrevet det her før. Men, Kino har også små profiler for skuespillere, instruktører osv. Her skriver de forklaringer og små biografier om menneskerne. MEN hvad så jeg? INGEN beskrivelse ved elskede Baz Luhrmann :o *Oh no* - og så blev jeg altså nødt til, at lave en til ham: SE HER!!! - Kino-menneskerne som har lagt det ud, har dog rettet en smuuuule i hvad jeg har skrevet (har jeg lige fundet ud af - de har tilføjet: "og den har Hugh Jackman og Nicole Kidman i hovedrollerne.").
Nå ja okay, har også overvejet af få skrevet en til dejlige Benedict Cumberbatch :D

MEN! I alt vidunderligheden sker DET! - Der er noget galt med Kino og min computer -.-' Jeg kan FREAKING ikke logge ind!! Jeg KAN IKKE LOGGE IND MERE!!! - Og jeg er tæt på at blive sindssyg over det. Det mærkelige er, jeg kan godt logge ind på alle andres computere + min telefon - min præcis på min computer kan jeg ikke. Endnu mere mærkeligt er, at det er kun min bruger, som ikke kan logges ind på min computer - alle andre kan godt logges ind på min computer. Helt ærgerligt, hvor irriterende er det ikke lige?! Eh.. jeg har prøvet en mio. ting, og ved bare ikke hvad jeg skal gøre nu? Det dur ikke...
Så.. Jeg savner Kino.dk

Min Kino-profil hvis nogen er interesseret: Line FS

Edit: ALLE SAMMEN! - I kan alle sove trygt nu! Jeg kan logge på Kino.dk igen!!! *party*

Ingen kommentarer: