Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 23. august 2012

City of Bones filmning

Tidligere fortalte jeg, hvor utrolig meget jeg var i tvivl om hvordan man ville kunne skabe en Simon ud af Robert Sheehan.
Tvivlen findes vist ikke mere, nu når de er begyndt at filme:


Han ser simpelthen bare PERFEKT ud... og ham og Lily Collins er så søde sammen - de ligner virkelig to barndomsvenner. Perfekt. Jeg er glad...
Hans hår er helt som det skal være - og brillerne, ser han ikke bare sød ud med dem på? Nej, hvor jeg glæder mig til at se hvordan han vil spille ham!! - tøjet er også virkelig godt valgt!! Bare en rigtig Simon!!

Men, hendes hår er den helt forkerte farve rød.. selvom hun selv har haft den RIGTIGE røde farve før (se billedet fra sidste indlæg) - det synes jeg er ærgerligt og mærkeligt.... Øv øv!!

Men det er nok noget man skal vænne sig til. Nu når jeg altid har glædet mig over hendes smukke hår, fordi jeg vidste hun havde det helt rigtige - og så farver de det sgu. Men - vigtigst af alt - hun er en FANTASTISK skuespiller. Hendes tøj er fint nok en gang imellem. en gang imellem er det bare grimt (af det jeg har set so far)



Selvfølgelig er der også kommet en masse andre billeder, hvilket betyder vi har lært en masse. Fx. her et af Jamie (SOM RYGER!! - STOP!) og så kan vi se de IKKE har valgt at klippe Jamies hår... hvilket er noget som irriterer mig enormt. Hans hår er SÅ forkert og grimt, og IKKE Jace hår. 


DETTE er ægte Jace hår:


Jamies hår er bare grimt... ØV! DUMT!!!!!! Jace skal jo bare være så umådelig smuk!




Og så er der kommet billeder, hvor man kan se deres Shadowhunter-outfit.

Hvad er der så at sige om det? tjaa.....

Jaces tøj er okay (Jamie til venstre) - det acceptabelt.. Men Alecs (Kevin til højre) WTF skete der lige der for dem som valgt DET tøj?! Han ligner en eller anden klam mandestripper... gosh!! Det virkelig VIRKELIG grimt og dumt at se på!! Især de støvler... wtf!!
Men jeg ELSKER Isabelles tøj!! Virkelig fedt! Fede hæle! - passer til hende!!

Og så til runerne:

Wtf Oo De er jo KÆMPE!!!! Og mega tykke - hvad sker der lige for det?! Badr, ser SÅ DUMT UD!! Klamme tattooveringer ligner det!! UF! Jeg hader dem... det ser SÅ dumt ud :S Ligner en joke... suk... Og den der rune MIDT på Kevins hals?! Hvad fuck skete der lige for dem som lavede den? Det ligner jo noget der er løgn!!!! Virkelig virkelig grimt.. kom ind i kampen!!


-Slut note: De har nu kun filmet i 3 dage.... hih xD

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg synes virkelig også, at Jamies og Lilys hår er helt forkert!! Den farve der, den er jo knap rød. Den er sådan en...fesen og i hvert fald ikke ægte rød, hvilket clarys jo er :( og jamies hår..... det billede, du har sat ind, er så meget pænere!

Line sagde ...

Ja!!! ikke?! - Også fordi Lily jo før har haft det dejlige røde hår, som ser HELT rigtigt ud til Clary.. hvad fuck har de egentlig tænkt på? mærkeligt!