Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 18. juni 2019

Laver den her igen, fordi det bliver mere og mere mærkeligt for hver gang

Mine svar da jeg var 15, 18 og 22. 

Navn: Line

Kælenavne: Lino 
Alder: 26 år 
Fødselsdag: 26 April 1993 
Hårfarve: Lyst brunt - en bare brunt? Vil altid se mig selv som mørkeblondt, men det nok ikke sandheden
Øjenfarve: Grøn 
Klasse: 2. semester kandidat
Hoppys: Film, dans, bøger, mad
Fritid: Afhængig af mobil og computer. Danser. Stener
Livret: Elsker mad for meget til at vælge! 
Y-film: Moulin Rouge! 
Y-tv serie: Uh, det ved jeg ikke..
Y-tv kanal af DR1,DR2 eller TV2: Hm, DR1 (DR3 hvis det var en mulighed)
Y-radio kanal: P3 - altid. Tilføjer lige podcast og radioprogrammer: Dansker Bingo, Curlingklubben, Dårligdommerne, Han Duo, Third Ear, Stemmernes Tårn
Y-Dyr: Ulv! 
Y-øjenfarve: grønne - selvglad, huh?
Y-By: København, Rom
Y-bog: The Book Thief - muligvis ja.
Y-tegneserie: Elverfolket! - vil altid være min store kærlighed.
Y-blad: Historie
Y-forfatter: ? 
Y-drengenavn: Nikolaj, Sebastian, Jonathan - navne i den dur. 
Y-pigenavn: Gerne navne som lyder som en krydderurt eller blomst. Det lyder mega piget og gammeldags, men synes det søde navne.
Y-skuespiller: Hm..? Lige nu er jeg all over Taron Egerton
Y-Band: Bastille, Lukas Graham, The Script
Y-teater forestilling: Musicals all the way. Det nok Lion King eller Phantom of the Opera 
Y-hjemmeside: Youtube og Instagram
Y-instrument: Trommer?
Fan af: hvor er grænsen mellem fan og bare sådan "kan lide". Det er lidt svært at sige.
- Musik: Troye Sivan, The Script, Lukas Graham, Bastille, The Beatles, 
- Skuespillere: Taron Egerton, Jakob Oftebro, Timothee Chalamet, Armie Hammer, Rami Malek, Jude Law
- Forfattere: Kristin Cashore, J.K. Rowling
- Andet: Baz Luhrmann, Elverfolket, Eventyrteateret, Herre håndbolds landsholdet, Disney, 
Ord som du kommer til at sige i stedet for det rigtig ord: guld-sølv. Generelt bare noget jeg gør. 

Ingen kommentarer: