Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 15. januar 2008

Interveiw - Hvordan sover Tokio hotel?

Et gammelt interveiw fra Top of the pop fra marts 2007


Hvad laver I om aftenen, før I sover?
Bill: Jeg ser fjernsyn, men jeg slukker det, før jeg falder i søvn. Jeg lader det ikke være tændt. I underbevidstheden belaster det én, og den næste dag, er man total færdig.
Gustav: Det gør jeg heller ikke. Slukke fjernsynet, og så sove. Jeg kan heller ikke høre musik. Georg for eksempel lader altid fjernsynet være tændt, mens han sover.
Georg: Jeg ser altid nyhederne om aftenen, og falder så i søvn. Fjernsynet kører hele natten, og om morgenen slukker jeg det.
Tom: Jeg ligger med ned, og 5 sekunder efter sover jeg.


Hvordan sover I?
Bill: Jeg er en urolig én. Inden jeg sover, vender jeg mig til højre og venstre, på maven og på ryggen og til sidst sover jeg. Og jeg vågner ikke op i den stilling, som jeg faldt i søvn i. Nogle gange ligger jeg med hovedet i fodenden, og nogle gange er dynen faldet af.
Georg: Jeg sover altid på siden, men i det sidste stykke tid har jeg tit sovet på maven. Jeg kan ikke sove på ryggen.
Tom: Maven, siden, ryggen. Det kan være ligemeget.

Snorker I?
Tom: Nej.
Georg: Har jeg snorket i tourbussen?
Tom: Nej. Men Gustav snorker.

Hvor lang tid ringer vækkeuret om morgenen, før I står op?
Tom: To til tre gange. Jeg stiller det altid til en halv time mere.
Georg: Det vækker mig egentlig ikke. Jeg stiller godt nok vækkeuret, vågner op, stiller så det til lidt længere og sover videre.
Gustav: Jeg står tidligt op, så klokken halv 8.
Bill: Det er så underligt. Det ville jeg ønske, at jeg også kunne. Jeg sover altid længe. Det er også sådan i studiet, at vi alle sover til klokken 15 - 16, og på trods af det, må vi sætte vækkeuret, så vi kan måde til tiden. Jeg trykker altid på snooze-knappen, for så ved jeg, at jeg kan blive liggende. Og Gustav er altid vågen et par timer før os, og har så gjort klar til morgenmad.

Det er da luksus!
Bill: Det er cool, men jeg ville også gerne være sådan, så får man mere ud af dagen. Når jeg har fri, går jeg tidlig i seng, så jeg nogle gange ligger i sengen klokken 18. Men jeg sover alligevel til klokken 18 næste dag!

Og alligvel er du træt!
Bill: Ja, alligevel er jeg træt. Jeg er helt færdig. Jeg ved heller ikke, hvorfor.





(Kilde: http://tokiohotelfanclub.dk/forum)

Ingen kommentarer: