Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 2. januar 2008

Mine tanker : Tokio Hotel, Amerika, berømmelsen

Argh! Hjælp :s Nu når Tokio Hotel begynder at tale om at komme til Amerika... allerede før de gør det, får jeg det dårligt med det... arh shit! jeg burde være så glad på deres vegne og støtte dem.. Men inderst inde... jeg kan virkelig ikke lide det :S Gid de bare havde blevet i Tyskland.. synes virkelig også de begynder at bare "glemme" de tyske fans, tage alle mulige andre steder hen, og taler om hvor dejlige franskmændene er... de glemmer bare helt tyskerne... Tænk på.. det dem som altid har støttet dem.. altid holdt ved dem.. Argh jeg ved det ikke... jeg burde jo bare være glade på deres vegne.. Men... det er nok fordi jeg ved de bliver sådan.. nogle.. som synes de er bedre end andre... det kan man jo desværre ikke udgå når man bliver kendt... Hmm... Okay... Jeg elsker jer så højt drenge!! Alt i gør er dejligt <3

Ingen kommentarer: