Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 27. april 2008

Fødselsdag!!

Så har jeg holdt fødselsdag - hos min far xD, i går xD
Det var hyggeligt ;)
D. 10 skal jeg holde hos min mor xD xP

Gaver xD:
(om morgenen):- Program til at lave videoer og en masse ting til computeren!!!! :D (mor)- cd (mors kæreste)
(kommer hen til far)- Mobil :o W890i! (far)

("Festen")- klip-klapper, tørklæde, to par øreringe, sjov abe figur xP, Billede, Underbukser xP (min søster og hendes mand xD)
- Hej Matematik cd, fona gavekort (bror og hans kæreste)
- Lykke armbånd og musik downloads
- 500 kr. - 200 kr. - 600 kr. - 1000 kr. :o
- Fona gavekort (Stine - og forældre :D)
- Øreringe og gavekort til smykker.- tre Heath Ledger (<3) dvd'er, Blog og øreringe (Ida og Karen :D)
- Øreringe og nordström cd (Katinka, Emma og forældre :D)
- Nøregaard trøje.

Ingen kommentarer: