Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 16. april 2008

LORTE INTERNET!!

JA!! Hurra!!
I går var Tokio Hotel på to steder og chatte!!
Først opretter jeg er bruger på habbo.ca (hjemme hos min mor) og det dur og alt muligt...
så kommer jeg hjem til min far OG LORTET GIDER IKKE DU!!! Den mangler et eller andet lorte program -.-' Line går amok!!
Så bliver jeg nød til at melde mig ind på en anden side!! som de også er på, men det er ikke sådan rigtig "chatte" agtigt... Så kommer jeg der ind og lortet vil ikke ha' jeg bliver medlem -.- ARGH! Dø!!... Så til sidst finder jeg ud af det og bliver medlem!! Så 5 minutter i 10... så sker det at mit internet er så sødt...
AT DET GÅR NED!! Intet internet!!!
Så gik jeg glip af alt det!!!
Så kommer jeg hjem efter skole igen.. OG INTERNETTET DUR STADIG IKKE!! -.-
Så - så afhængig jeg er - tar jeg over til min mor for at komme på internettet!
Og her er jeg så Oo


Og jeg skal om lidt med mine veninder ud og købe konfirmations gaver
JEG bliver sindsyg af det konfirmation -.- Og de taler HELE tiden om det!!
Og så skolen.. DE taler også hele tiden om det, og fortæller:
Nu bliver i jo voksne...
Hvad fuck med os der ikke skal konfimeres?? Vi må aldrig blive voksne??
TAK!
Og så snakker de HELE tiden om det!!
Kjoler - tøj - gaver - BLÅ MANDAG!! Hvor vi ander skal i SKOLE!!!
Og lærene "Ej nu skal i snart konfimeres!!, i må godt nok glæde jer,
og det må bliver såå sjovt!! og så bliver i jo voksne" bla bla bla... det irritere mig -.-
nåh.. nu må jeg smutte xP
Glad humør på igen!!

Ingen kommentarer: