Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 6. maj 2008

Hotel- og restaurantskole

Jah! Jeg er Præsentationskursus kursus, i denne uge, på Hotel- og restaurant skolen!
Vi har sådan noget kokke tøj på :S!!
Nogle MEGET store bukser, og en hvid trøje med to rækker sorte knapper (den orginale kokke dragt)
og en kokke hue (som bare IKKE kan sidde ordentligt!!)
Og så nogle træsko, som jeg får vabler af, og man ikke kan gå i, OG er mega høje!!
Så må vi IKKE ha' neglelak på!! (katastrofe for mig!!!) så jeg er gået helt amok :S!
Ingen smykker!! Så kan ikke ha' mit lykkearmbånd på :S!!
MAIN!!

Og så er det MEGA MEGA varmt!! og jeg mener VIRKELIG varmt!!!
Det der tøj gør det varmere + rummet er mega varmt + at vi så laver mad og skal stå over varme blus !!
Jah... så vi laver mad!! Sjovt nok i går!
pandekagerne smagte mega godt xD vi lavede:
Kylling (ARGH!! skulle grave inde i den røv!! IIGH!),
noget underligt agurke noget som vi vidst lavede forkert :S
, Rababer noget... smagte godt xP (til pandekagerne), kartoffler xD (som mig og en af dem jeg var i gruppe med brænde på.. det smagte godt alligevel xD)
og så pandekagerne xD

I dag lavede vi en gryderet... var i en dårlig gruppe og det smagte dårligt!!
- I morgen skal vi i noget tjener noget xD :D!

Ingen kommentarer: