Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 19. maj 2008

SHIT

- Jeg har fri i dag :D!
De andre klasser skal op i Biologi, men vores klasse skal ikke, så vi får fri ;)
Vi skal så op i geografi i morgen Oo
- My God!!
Jeg skal også fremlægge noget sygt noget i biologi på onsdag, og har slet ikke tid og overskud til det!
Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre :S!! SHIT!
Jeg må bare finde noget... og så stå og læse det op.. vel... ARGH :/
- Og så skal jeg lave boganmeldelse af fluernes herre - mega dårlig bog -.-
Det kan jeg så heller ikke finde ud af.. suk!
De kan heller ikke regne med vi skal alt det imens vi har 9'klasse prøver!
MAIN! -.-
Lige nu er jeg helt ude af den, og aner ikke hvad jeg skal gøre..
ved heller ikke om jeg skal forberede mig på geografi!

shit :S

Ingen kommentarer: