Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 30. juni 2011

Tour de France dilemma



Så er der FREAKING MEGET TOUR DE FRANCE i overmorgen!! Den 2. - lørdag.... YAAAY!!!

Håber det bliver så godt som altid, tihier!

Okay, jeg har et problem.
Jeg har altid, sådan, holdt med Bjarne Riis' team.. sådan har det bare været - de danske and so it is! Selvfølgelig altid holdt med en dansker hvis der var en dansker! Fx. selvfølgelig med Michael Rasmussen, and so on. Nå men.. SÅ PLUDSELIG *BANG*! Forlod alle dem jeg holdte med.. okay nu taler jeg ikke sandt, men dem jeg heppede på, mest, fordi de jo nu var bedst, forhold Bjarne Riis' team. ARGH!! Schleck brødrene har forladt Bjarne Riis!! *problemer*
Alberto Contador har jeg altid godt kunne lide (undtagen da jeg troede han havde taget doping.. hvilket jeg stadig ikke ved om han har jo?), men før det og blaa, kunne jeg godt lide ham,da. Ham og Schleck brødrene har kæmpet og været dem som var dem som kæmpede om sejren, mest og bla bla.
Så selvfølgelig når Schleck brødrene var hos Bjarne Riis, så ja da? Så holder man jo med dem og ikke med Contador.
Men WAH! Nu Er Contador FANDEME på Bjarne Riis' team... Shit man, siger man så.
Så tænker I. Hallo? Du kunne godt lide Contador, og nu ER han jo hos Riis, så hold dog med ham?
JA JA! Det siger I jo let! - MEN JEG ELSKER SCHLECK BRØDRENE.. aARG!
Og og! Mere til dilemma'et kommer her: Der er fandeme DANSKERE som er sportsdirektører for Sheleck brødrenes nye team... Oh man...

SÅ! jeg har: TO teams med danske sportsdirektører!
TO gange mennesker jeg kan lide, på BEGGE team!


Ja ja, teamet med Schleck brødrene er godt nok luxembourgsk...
og Riis' er selvfølgelig dansk, så der er et plus.. Meeeen! Jeg har ALTID holdt med Schleckerne.. og og.. Har Contador nu taget doping eller ej? Jeg vil ikke holde med nogen som har!!

Ja... kan I se mit dilemma? Det sgu noget lort.. Hvad skal jeg dog gøre?! CAOS!!

Det ser dog ud som om der er flest plusser for Schleckerne!

Ingen kommentarer: