Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 1. oktober 2011

første sommerdag i oktober


Jeg bliver helt forvirret af den her varme. 25 grader 1 oktober? Hvad sker der? Det er jo helt vildt det her. Solen stod så lavt på himlen og varmen stod ned. det var virkelig underligt.
Mig og min mor cyklede en tur til Amager, og jeg kunne gå rundt i en ærmeløs t-shirt og blev nødt til at have solbriller på. Vi cyklede til Ismageriet og fik den BEDSTE is!! Du kan ikke finde det bedre. Vi kørte igennem amager fælled, som virkelig er en dejlig plet midt på grimme Amager.. Jeg fatter ikke Amager, de har bare fundet de GRIMMESTE bygninger de kunne og sat dem der. De er så grimme, at man næsten tror det løgn. Fatter ikke arkitektur i vores dage, det simpelthen for langt ude! Og nu begynder de jo også, at bygge det inde i København! Sørgeligt!!
Folk var dog helt sindssyge i trafikken i dag. Vi måtte ringe med klokken en mio. gange og folk vadede bare ud på cykelstigen, stoppede total pludseligt og opførte sig simpelthen for underligt. På et tidspunkt stod vi og råbte af hinanden os og to cyklister.
Men vildt vejr i dag, det har sgu været dejligt.

Ingen kommentarer: