Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 17. oktober 2011

Mit liv 2007

Kigger på mine gamle GAMLE billeder, det er sjovt ^^
Og jeg kunne lide at lege med paint (SAVNER PAINT!!!!!! SERIØST)


Orv! Ja.. Så jeg har lavet billed-mix ting ^^
Først, en med alle de kendte jeg kunne lide.. :o ORV!! Tihi xD ER DET IKKE FINT?!?!

Fra venstre mod højre: Jesse McCartney, Heath Ledger, Ewan McGregor, Said Chayesteh (fra Anna Pihl), Herre håndboldlandsholdet, Joey Moe, Hayden Christensen, Orlando Bloom, Johnny Depp, United, Nikolaj, Tidus (Final Fantasy (spil)), Leonardo Dicaprio, Håndbold, Gerard Way (My Chemical Romance), Tokio Hotel, Panic! At the Disco, AFI.
Og så så så!! Billeder af mig ^^ Hihi! Det da også hyggeligt!! Sådan så jeg ud i 2007 :D (+2006)
Klik på billeder og så på linket i venstre nederst hjørne, for at se større!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sender lige link til paint til Mac, på din mail ;o)

Line sagde ...

TAK!!!!