Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 13. juni 2008

Hvordan



Hvordan kan det gå til?
Hvordan kan det være..

Jeg har ALDRIG været til en koncert til dem...
Hvordan kan det ske?
Hvordan kan det være jeg ikke har været til en koncert endnu
Hvordan? Hvorfor?
Hvorfor har jeg ikke endnu..
Hvordan kan det gå til..
At jeg ALDRIG har set dem.. ALDRIG!
Hvordan kan jeg leve
Hvordan kan det ske?
Hvorfor?
Jeg har ALDRIG set dem! ALDRIG!!
Hvordan kan jeg lade det ske?
Hvordan kan det ske?
Hvordan kan jeg klare det?
Hvorfor?
Hvordan kan der ha' gået så lang tid.. og jeg har ALDRIG i mit liv set dem..
Aldrig!
Hvorfor kan der gå så lang tid?
Hvordan kan det dog ske..
Jeg har aldrig set dem..
ALDRIG mødt dem
Aldrig set dem i virkeligheden...
Hvordan kan det dog ske?
Hvorfor?
Hvordan...?

Ingen kommentarer: