Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 22. juni 2008

Møder sendt

Well... Nu klokken 11...
Møder sendt i morgen... kl. halv 11 faktisk :o
Så der er ca. 12 timer til xD Haha, vildt huh?!
Tør ikke gå i seng.. er så nervøs for i morgen... - Man får af vide om man vinder Jonas Brothers konkurenccen... og i vil nok tænke, "det da mega fedt at vinde"
Men nej, jeg HADER at møde kendte... og de får sikkert et lorte indtryk på mig + jeg er mega dårlig til amerikansk/engelsk
.. Jeg har det i det hele taget lidt underligt lige nu..
Her er ret mørkt.. og ingen mennesker at tale med!!

- Har fået mig en lille bamse - Den er såååå sød!! <33
Kunne slet ikke finde på noget den kunne hedde -
Den passede ikke rigtig til nogle af mine idoler..
Well... Så var mærket "Dark dudes" Og jeg tænkte jo selvfølgelig med det samme på Jonas Brothers..
Well.. Den ende med at hedde Jonas (amerikansk udtale).. Det er da også sødt :D
. nå men...
- Mig meget nervøs xD

Ingen kommentarer: