Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 16. juni 2008

Hvorfor?

Hvorfor?
Hvorfor vil verden ikke som jeg vil?!
Hvorfor?!
Alt det jeg ønsker vil aldrig ske
Hvorfor er jeg sådan her?!
Hvorfor er jeg ikke som dem
Hvorfor har livet valgt at gå den her vej
Forbi mig
Hvorfor er jeg lige blevet trykket ud
Hvorfor var det ikke mig der blev valgt?!
Når det er det eneste jeg ønsker mig
Det eneste jeg vil
Hvorfor skal mit liv ende sådan her?
Hvorfor kan det ikke bare være som jeg vil ha’ det
Hvorfor ikke bare lidt?!
Hvorfor skal jeg være sådan
Hvorfor skal jeg ikke kunne?!
Hvorfor har verden lige valgt mig fra?
Hvorfor kunne jeg ikke blive valgt
Jeg ønsker mig det så inderligt
Det er det eneste jeg vil
Jeg vil intet andet
Hvorfor har verden valgt at det ikke skulle være mig?
Hvorfor kan det ikke bare være mig?
Hvorfor vil verden ikke det som jeg vil
Det som jeg ønsker mig så meget
Så lang inde...
Jeg vil jo så gerne...
Jeg hader det..
Jeg hader alt!
Jeg vil intet andet
Jeg kan intet andet
Hvorfor?!
Så hjælpe mig!
Hjælp mig dog...

Ingen kommentarer: