Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 8. juli 2008

Flere finske

Kiitos = Tak
Kyllä = Ja
Ei = nej
Ja = og (den er forvirrende)
Tervetuloa = Velkommen
Hyvää päivää = Goddag
Hyvää huomenta = Godmorgen
Minä olen.. = Jeg er..
Minä asun... = Jeg bor...
Sinä et puhu suomea = Jeg taler ikke finsk
Kaipaan sinua = Jeg savner dig
Missä sina asut? = Hvor bor du?
Kuinka vanha olet? = Hvor gammel er du?
Ystävä = Ven
Kuva = Billede (DEN VIL JEG KUNNE!!)
Anteeksi = Undskyld
Voinko saada nimikirjoituksen? = Kan jeg få en autograf?
Hauskaa joulua = Glædelig jul
Apua = Hjælp (Aqua? eh?)
Musiikki = Musik (den kan jeg jo allerde xD)
Minä suutelen sinua = jeg kysser dig xD
Ihana = Søøød :D
Minun lempibändi on The Rasmus = Mit yndlings band er The Rasmus :D

JEG VIL LÆRE DET xD !!!!!!!


- Hov, problemet er.. jeg er ikke HELT sikker på ordene er rigtige Oo

Ingen kommentarer: