Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 22. juli 2008

Fra koncerten


På et tidspunkt ditekere Lauri en sang til en :) Ved ikke hvem det var, men mega sødt :o

-Der var en del problemer med lyden, og i starten skulle Lauri hele tiden sende tegn, til de skulle skrue ned og op, og alt muligt!

- Eero: "We have been togehter for 14 years now, so how old are you now?" Lauri: "16" *Mega cute smil*


- "First time I was on a festival, with Lauri and Pauli. We spring over the *hegn* (Har glemt ordet) and we have the best time of oure life!" går lidt, kommer tilbage "I don't meen the *hegn* .... Line har glemt hvad han sagde Oo Kommer tilbage med det xD Hahah

- F-F-F-Faling var SÅ fedt!! Jeg gik mega amok og hoppede hele sangen igennem xD

- AKI!!! Smed en trommestik til mig... Åh suk!! Han bøjede ned, og kastede direkte til mig - kiggede på mig xD - den røg LIGE forbi min skulder, men min mor stod bag i mig!! og fik fat i den!! Men så kom der en fra højre side og angreb hende :o og den ende med at ende hos en til venste side -.-'

- Not like the other girls, var så smuk, så jeg begynde at græde!!

- Eero hoppede ned for scenen, LIGE der hvor jeg var!!! Efter en hat xD Tog hatten, var ved at vælte om, og løb op på scenen igen xD - tabte så hatten under "in the shadows" hvis jeg husker rigtigt xD

- STOD HEEEEEEEEEEELT forrest!!

- Vildt smukt!! Lauri spillede guitar og Eero sang noget sådan "åååhhåhåh" halløj, det lød så smukt!!

-

Ingen kommentarer: