Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 21. november 2008

HEJ MATEMATIK KONCERT!!!

WEEEEEEEEEEE!!! Det var såå fedt!!!

DE VAR MEGA GODE!!!

Stod HELT forrest, og der var intet hegn eller noget, så stod op af scenen, jeg ville ha' kunne kravle op hvis det var!!! TOTALT VILDT!!!

Og de var så MEGA gode!! Søren dansede rundt, og man var ved at få ham i hovedet et par gange!!

Fik helt vildt meget koncert med Nikolaj, øjenkontakt og jeg smilede stort til ham, og han smilede tilbage!! Rigtig mange gang!!! WE :D :D!!!
Han var SÅ SØD!!!
Nogle gange smilede jeg rigtig stort, og han smilede vildt meget og kiggede ned for at spille og smilede stadig :D WEEEE!!! Det var så vildt :D iiih!!!

Og guitarristen!!! Det var bare så MEGA fedt det han spillede!! WOW!! Var helt fascineret!!! Nogle gange stod jeg bare og kiggede på ham, imens alle de andre stod og kiggede den helt anden vej :D!!
Han smilede også til mig en masse gange!!

Og I centerpubben, sang Søren "for ved du" og så mikrofonen ned til en publikum "Ved duu" WE!!
Og gjorde han en gang med mig :D og to med min mor xD hahaha!!!

Det var MEGA fedt!!! Og de var bare så goooode!!! De er så mega fede live!!! WOW!!!
Det var så feeeeeedt :D

Ih!! Og Nikolaj var sååå søød!! Iiih!! Det var så dejlig da vi bare smilede til hinanden :D Hihi xD
Haha...

Og på et tidspunkt sang Søren en sang hvor han stod og kiggede ned på min mor, og han sang noget med "luk dine øjne" og så gjorde min mor det xD HAHAH!!
Han begynde også at grine!! Hih xD Hahha

Ingen kommentarer: