Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 14. november 2008

Praktik!!

Jeg har været i praktik i den her uge!
Det var fedt!!
Og spændende!!
Har fået lavet en masse sitemaps, og var til nogle møder!!
Og har prøvet at lave nogle pile til en side, i photoshop!! Og har også lavet en forside til en quiz!!
Det var rigtig hyggeligt!! Virkelig fedt :D
Og så da jeg var færdig fik jeg en Ipod :o!!! Totalt viildt!! Jeg har aldrig oplevet noget lignende!! Det er sååå vildt!!!! De var så søde!! Vildt sygt!!
Det er bare så sødt af dem!! Synes det er så mega vildt!! Var bare, hvad? kan det være rigtig?! Det så vildt!! Helt utroligt!!
Og den er SÅ MEGA FED!! Den er bare mini, så MEGET cute!! Vildt fed!!
Er så glad for den!! Er så overrasket over at jeg får den, det er så utroligt sødt af dem, Det heeelt viildt!! WOW!!!!!!!




Ingen kommentarer: