Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 25. februar 2010

Chris Martins datter?

-Det kun så langt jeg kan se! (klik på billede)
Oh my ...
Der er simpelthen VILDT mange mennesker der har søgt på "Chris Martins datter" på google, og de har ALLE kommet ind på min side xD
Jeg har sådan en lille ting, så jeg kan se hvordan folk finder min side... og ja, der er sådan omkring 20 personer, som er de sidste * besøgte, som har søgt på "Chris Matins datter" og så kommet ind på min side xD
Jeg ved HVORFOR!!!!
I Hvem Vil Være Millionær, var der nemlig dette spørgsmål "Hvad hedder Chris Martin og Gwyneth Paltrow's datter?" (ikke ordret xD) ... Så har folk synes det var sjovt at søge om det på nettet, og er kommet ind på min side xD
Så for alle, som gerne vil vide hvad Chris Martins datter hedder....
Så er det:
Apple Blythe Alison Martin

SÅDAN


(Jeg undre mig over hvordan de har fundet min side? For jeg kan på INGEN måde finde den på google, ved at søge "Chris Martins datter"

Ingen gang når du skriver "Chris Martins datter Line blog" ... mystisk.. hm

Ingen kommentarer: