Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 27. februar 2010

Status

Sidst købte CD: The Dreams - Revolt
Sidst købte DVD: This is it!
Sidst spiste mad: SUSHI!
Sidste grund til kvalme: I ved.. Når man laver saftevand, har man sådan noget grund saft, ukoncentreret saft, hvor man har 2/10 af den saft i, og 8/10 vand. Så købte jeg noget, og troede det var noget sodavands-noget jeg engang har købt (som så sådan ud- samme mærke, samme flaske. .. Nå men, ja, det troede jeg det var, så derfor tog jeg en HELT slurk af det ukoncentreret saftevand... OH MY GOD, hvor jeg dog fik det dårligt!! Helt vildt!! Har stadig kvalme efter det!!
Sidste grund til træthed: Jeg er IGEN blevet mere forkølet
Venter: STADIG, på de to næste bøger i Percy Jackson and the olympians-serien.. SHIT de er lang tid om at sende dem!!! - Og så nogle CD'er (som jeg i mellem tiden har købt...) Jeg hader det tar så SYGT lang tid på nettet!!!
Dagens boykot: Fona, især den på strøget. De har INGEN TING!! Så nu er jeg vred.

Ingen kommentarer: