Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 19. februar 2010

If I was Rick Riordan I would have killed somebody!

Skuffelse på højeste plan. Det mest dårlige jeg nogen sinden har set. Hvordan kan det være muligt at fejle så stort?

- Min elskede bog

I dag, så jeg filmatisering til en af de bedste bøger jeg længe har læst. Bog serien hedder Percy Jackson and the olympians, den første bog - som er blevet filmatiseret - hedder "The Lightning Thief". Bogen læste jeg på 2,5 dage, hvis jeg ikke havde været i biografen, spidst ude og været på besøg forskellige steder og set OL, havde jeg nok læst den på meget mindre tid ;) - Ihvertfald - Det var en bog som jeg ikke kunne stoppe med at læse, det er lang tid siden jeg har haft det sådan! - jeg ville læse igen og igen, jeg gjorde i bilen -selvom jeg bliver køresyg, og gik rundt i netto i et kvarter og læste.

(don't ask me why he is holding the lightning bolt, and why like that - I have NO idea what the people thought about!)

Så... Da sådan en fantastisk bog er skrevet, og er så blevet lavet til film, så tænker jeg! Uf, den film må jeg se! Og håbede at den kunne være en smule okay - da den jo var lavet over sådan en fantastisk bog. Jeg kalder man da en SKUFFELSE! En DÅÅÅRLIG overraskelse! Stor NEGATIV overraskelse!!
Den startede godt, altså okay - det tegnede fint, at de kunne ha' løst dey okay!
Men, nej! Nej nej nej nej!!!! Jeg har alene ikke set en så dårlig film længe! Og tror aldrig jeg har set så dårlig en film, i biografen, nogensinden før! Der var tidere, især til sidst, hvis jeg bare sad og tænkte HVORNÅR, HVORNÅÅÅR SLUTTER DEN HER FILM!!!
Seriøst noget lort!
Det ville været meget nemmere at fortælle om de ting som de HAVDE taget med fra bogen, end dem de ikke havde taget med! Man skulle tro det var løgn, så lidt de havde med fra bogen, og hvor dårligt de havde lavet det ud fra bogen!
Jeg forstår ikke, at du kan tage sådan en fantastisk bog, og fordreje den SÅ utroligt meget, og få sådan en forfærdelig film ud af det!!
DET STØRSTE LORT!!!!!!
SKUFFELSE!!!!!




Men så skal vi se positivt, og jeg kan sige, at det er dejligt at jeg nu kan have min bog for mig selv! Og have mit eget syn på det! Det er dejligt!!
Og hvor er jeg lykkelig over at der ikke er stor mulighed for mainstream her, som tit ødelægger bøger! Fantastisk dejligt!!! Så positivitet er der!
Jeg ville være SÅ VRED hvis ´jeg var Rick Riordan, forfatteren til bogen!

Bogen var dog en smule amerikansk, det kan man ikke komme væk fra, og sådan er det. OG på INGEN slem måde, OVERHOVED!!
Men DET de har udsat filmen for, at til at græde over!!! De har taget denne fantastiske bog, og viklet og klippet og vridet den om til en SINDSSYG AMERIKANSK angrebet film!!! Det var SÅ forfærdeligt at man kunne kaste op!!!!! De amerikanske shit!! Jeg brækker mig over det!!! FORFÆRDELIGT!!! FORFÆRDELIGT!!! FORFÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆRDEEEELIIIIIIIIIIIIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg er så træt af det amerikanske lort, jeg er SÅ træt af det!!

Ingen kommentarer: