Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 4. marts 2010

Almost Alice in Underland GALLAPREMIERE PÅ HØJ TRYK!!!


Oh my good Happiness!!
Jeg var, samme med Rikke, i går, kl. 9 om aftenen, et fantastisk sted!
Jeg mødtes med Rikke kl. halv 9. Vi tog 2A, fra brønshøjtorv, og af steeeeeed!
Så kom til rådhuspladsen 20:55 - total perfekt tiiiid!!
Så stod vi der, uden foran Imperial, men mennesker OVER ALT! Total klupperi! Fyyyldt med mennesker. Stod næsten helt stille. Og plakater faldt ned fra dørene, og flinke Rikke hang dem op... og så synes jeg godt nok de skulle give os nogle Alice in Wonderland plakater, nu når vi hjælp med at hænge dem op xD
Så .. til sidste kom vi hen til døøøren, ind på den GRØNNE løber!! Hvor vi skulle vise billetter, og en pige med en VILDT SEJ trøje stod der!! Nemlig en trøje med Johnny Depp som the mad hatter!! YAY!! Jeg kunne bruge sådan en trøje :o (skal tjekke det ud)
Og SÅ begyndte det RIGTIGT!!! Det første vi fik øje på (da vi var kommet forbi alle pressefotograferne) var et omkring 5 meter langt bord, FYLD med FANTASTISKE Cupcakes, scones og store lysestager med grønne lys i!

De der cupcakes... De er de FLOTTESTE jeg NOGEN SINDEN har set!! Jeg var helt overvældet over dem, stod bare og stirrede og tænkte "Det da løgn" og der var SÅ mange af dem!!! Vi sluppede lige en hver, jeg en som var brun, med små spar, hjerter, klør og ruder slik-ting på. Det var chokoladekage, men oven på var der noget... creme noget? Ikke helt sikker på hvad jeg kan sige det var, men det smagte SOM EN DRØM!!!! Og de kort-tegn som var på kagen, var slet ikke sådan nogle hårde nogle som man kunne tro, lavet af sukker - nej, de var bløde i det, og en LILLE smule gummi agtige, og VILDT lækre!! Og sjove at bide i!! Den lille cupcake smagte FANTASTISK!!!!

Da vi gik op af trappen kom vi til et ENDNU længere og større bord, også HELT vildt af de fantastiske cupcakes og scones!!
Efter alt det kage og slik følte jeg virkelig jeg havde fået meget sukker xD Men de kager smagte bare SÅÅÅ gooodt!!!! Og mig som ingen gang normalt så godt kan lide kager, men dem her! WOW!
Der var ellers chokolader i kurve, flotte plakater over alt, og afternoon tea!!
Vi snuppede også så endnu en cupcake da klokken ringede ind og vi skulle ind i salen!
Så sad vi der, på række 13, helt ude i siden, perfekt!! Havde vores fine 3D-briller. Ved siden af os sad en film anmelder og en designer.. Jeg tænkte "Vi må sgu da ha' fået os nogle gode pladser" xD
Så kom en mand op på scenen og talte lidt. og SÅ startede filmen (det hvad jeg virkelig elsker ved gallapremierer, INGEN reklamer xD). 3D brillerne på, og det var vidunderlighed i højeste niveau!!
Um, jeg kunne tale i LAAAANG tid om den her film!


Den var simpelthen SÅ genial!! Alice på 19 år! Vender tilbage til "Wonderland" - men tror det er en drøm hun er i.
Hver eneste lille detalje var genialhed! Skuespillerne var helt vidunderlige (især Johnny Depp). En masse SUPER fede karaktere! Mine yndlings: Filurkatten, The mad hatter og Haren. Den hare der, oh my GOD! Der var bare de mest GENIALE detaljer!! The mad hatter er også HELT VILDT genial!! Dejlige Johnny Depp, med sit utrolig fantastiske talent! Og den rolle er simpelthen SÅ morsom!! Og katten er bare fuldstændig genial!! Totaaaaaalt sejt!!!!! Virkelig virkelig sej!! Næsten min yndlings af dem alle!!
Og så er der alle omgivelserne, flot flot natur, med specielle blomster, træer o.s.v! Super super super!!
Ja, hvad kan man sige? Andet end den film bare var SÅ VILDT GOD!!
IIp, jeg vil SÅ gerne se den igen!! Helt vildt! Vil se den igen og igen og igen og igen og igen xD Kan ikke veeeeente!!
Og det 3D... det var faktisk ret så godt!! Faktisk helt godt!
YAY YAY YAY YAAAAAAAY

Ingen kommentarer: