Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 31. marts 2010

Ewan McGregor, TILLYKKE!!!


I dag er det overskønne Ewan McGregor's fødselsdag!!
Hurra hurra HURRAAAAAAAAHH.esd.fa.se.gt..agw.,.ah,.rh.AE,HRFHGA........
yeAH, xD Hahahaaa, Nå!
39 åår, uf :o Det ret så vildt!
Åh dejlige Ewan, jeg håber du får dig en super duper dejlig dag, med masser af hygge og sjov!!
Og GAAVER! Muha..
Stort tillykke ihvertfald :D Uh!! Talentfulde, dejlige, søde, sjove, FANTASTISKE EWAN!!
HURRA! Stort tillykke!!!!
Hm, hvad kan jeg sige! Du er en fantastiskhed!! Og en af mine yndlingsskuespillere, og i min yndlingsfilm, hvor du spiller, så man skullle tro det var løgn! Og det gør du hver eneste gang. Dit skuespil er vidunderlighed, underigennem fantastiskfuldt og helt utroligt talentfuldt!!
Og dit utrolig dejlige smil kan altid gøre en glad! Evig og altid!!
Tak for alt din fantastiskhed!
Jeg håber du får dig en vidunderlig utroligheds dejlig daaaag!!!
Håber du får hygget dig en MASSE med en venner, familie, og hvem det ellers kunne være!
Tænk at have levet i 39 um!! Og tænk at DU er 39 år gammel! Det skulle man da helt igennem aldrig tro!!
Alt godt og lykkeligt til dig!! TILLYKKE TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN!

Ingen kommentarer: