Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 13. maj 2010

Dear Alexander...


... Stort tillykke med de 23 år :D
JUHU!!!
Åh altså, hvor jeg dog håber at du får dig en dejlig dag!
Ih altså! Du altid glade dreng!! :D :D
Første gang jeg så dig, første gang jeg hørte dig, var jeg bare VILD med dig!! For det første øjeblik, var du bare noget helt specielt! - Og siden har du bare været fantastisk for mig!!
Du gør mig intet andet end glad! Med dit smil og dit dejlige humør. Det er kun glæde der kommer frem! Skønhed og glæde!! Sol stråle :D iih!!
Men jeg håber virkelig meget du får dig en super dejlig dag! Med masser af kage og gaver og hygge med dine venner :D :D!!
Du har selv sagt at du gerne vil have en dejlig og afslappet dag! Så det håber jeg virkelig du får :D Og får hygget dig rigtig!!
Ha' en rigtig rigtig dejlig dag!
Stort stort tillykke med fødselsdagen og de 23 år :D
HURRA HURRA STORT HURRA!!!!

Ingen kommentarer: