Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 1. maj 2010

Hyvää Syntymäpäivää Pauli!


Eyey!!
Stort stort stort tillykke med fødselsdag dejlige Pauli :D :D :D!!!
Jeg håber VIRKELIG meget du har en SUPER DUPER DEJLIG DAG!!!
Og at i drenge får lavet en MASSE nyt stof! Jeg ved jo i er i gang med jeres nye aaaalbum!! Som vi dog ikke ved noget om endnu, men jeg VED I er i studiet :D :D Så det er bare vildt vildt spændnende!!

Jeg håber virkelig I får lavet en masse, og hygger jer super super, og har det VILDT fedt :D Og bare gør hvad i elsker!! Og så håber jeg der kommer en masse dejlige sange fra dig :D
ååh du fantastiske PAULI!! Jeg håber du har det super!! At drengene husker din fødselsdag, og at du faktisk får set din familie!! Håber de enten er taget op til Finland, eller at du er nede hos dem!!
31 år, nu er du 31 år gammel! Hvordan mon det føles... hm hm...
15 år i udgav jeres første album :D :D
IIIh!
Stort stort tillykke!! Jeg ønsker dig alt godt!! Håber virkelig du får en super duper dejlig dag!! Med masser af sjov, og god mad, og alt :D
HURRA HURRA!!!

Ingen kommentarer: