Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 2. oktober 2010

Bruno Mars

Um!
Ja, jeg skal lave sådan en lyd ting i starten af hver indlæg xD
Okay, Bruno Mars. Okay, alt i alt, normalt - IKKE min stil! Slet ikke!
Men han er blevet alles yndlings featuring! - Han er featuring på SÅ mange numre, hele tiden xD Hahaha!
Men men, my! Han synger FANTASTISK! Seriøst! Sådan en dejlig stemme!!! Fortryllende!
Ja, så.. 1. han er ikke personen som faktisk LAVER sangen (tror jeg ikke?), han er bare hjælper på nummeret!! Eller... featuring! You know xD WHat so ever!
Jeg kan ikke lade være med at synes godt om sangene alligevel!

Ah, ja, jeg kan sgu ikke lade være med at have en eller anden interesse for Bruno Mars! Det gør jeg!
What so so ever, I will show you some videos and songs with him :D
I reeeeeally like his voice!!

Han er lige i starten af denne video (btw, Paramore laver også en super fed optræden :D)
-


På en eller andet halv-mystisk måde minder han mig viildt meget om Braxton Olita!
De er også begge lidt mørke typer og har den samme stil! Og samme hat!!! Tihi! Ej... de burde ikke være så ens, men synes dog stadig der er et eller andet! Men kun udseende... in a way... en smule kun!
De spiller også begge guitar!! Ow!!
Her er en video med Braxton Olita:
Elsker hans gule solbriller xD

Ingen kommentarer: