Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 24. oktober 2010

Progress

Jeg har talt om covers før, men jeg vil lige fremhæve et helt nyt et fra Take That!
For det her billede, det er FANTASTISK!

Okay, nej, jeg har aldrig rigtig kunne lide gul og orange, og det er faktisk let ærgeligt at det er de farver som de har valgt, men jeg prøver at se ud over det, og så ser jeg et sindssygt smukt billede!

Altså hvor er det vildt at lave noget så flot! Det fantastisk, og den måde deres kroppe er på, halvt slørret ud, men især det billede hvor han flyver, jeg siger bare WOW! Hvor ser det vildt ud! Virkelig smukt, elegant!
Jeg kan virkelig også godt lide deres fødder!
Og jeg er faktisk virkelig glad for at Robbie er med igen! Endelig er han blevet rigtig voksen og tankfuld.. eller noget.. det virker ihvertfald som en rigtig god ting :D

Ingen kommentarer: