Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 2. november 2010

Mani Spinx genialhed!

Yeah! Mani Spinx! Siden 2006 har jeg synes det musik var fantastisk :D Og kan huske da jeg sad og så P3 guld men en super fed optræden fra ham!!
Jeg var inde og se Come Together, og DER, DER var han pludselig!! Men hans super dejlige stemme! Helt vildt! (vil ikke tale om Come Together da der ikke findes ord for denne oplevelse)
Men, det jeg vil vise nu, er de utrolig fede musikvideoer han har! Det er SÅ fede hans musikvideoer:

Jeg ELSKER skrift og ord, og det her er så vildt smukt! De her vildt fede skifttyper sammen og som de følger ordene som han også siger (altså skriver hvad han siger) JEG ELSKER DET! Det er så enkelt og dog så detaljeret og fantastisk!

Jeg spørger bare, kan det her været kreativt lavet det her? Det ser simpelthen så vildt fedt ud!

Den her er bare direkte helt igennem utrolig smuk! Ja, det er virkelig sjældent man ser så flot en video!
Bare de filter den har, det lys, farver! og de HELT geniale små tekster som kommer en gang imellem! WOW! De så fede de tekster, ligner noget som er skrevet på en skrivemaskine og ser SÅ godt ud!!! og det mørke som ligger over den!
Og virkelig følsesladet billeder, og sørgeligt! Og vildt slutning, med ham, ser vildt uhyggelig ud, og så står der VILDT hurtigt, så ens øjne LIGE fanger det "devil" WOA!

Ingen kommentarer: