Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 4. november 2010

Taylor Swift - Mine

Jeg synes den her video er virkelig sød!

Jeg bryder mig ikke om scenerne ude i skoven hvor hun går mellem alle de billeder som hænger ned, synes ikke rigtig om lyset og synes ikke det passer ind. Bryder mig heller ikke så meget om scenerne med den lille pige.
Men jeg kan VIRKELIG godt lide scenerne med Taylor og ham drengen! Virkelig sødt, måske lidt sukkersødt! Men især scenen ude i båden og hvor de går på stranden. Lyset er virkelig flot der! Og scenen i båden i sig selv kan jeg VIRKELIG godt lide! Og de grå og dæmpede toner!
Kan også rigtig godt lide scenerne indenfor hvor de er helt mørke og danser!
Og jeg elsker virkelig Taylors hår! Det er så smukt. Men det er dog en smule mystisk når man sådan rigtig tænker over det, med scenerne med børnene, som jo skal være deres børn, når hun jo faktisk kun er 21 år, og børnene nogle gange er omkring 6 år.. Men whatever xD
Jeg bryder mig ikke specielt om sangen og videoen er ikke fantastisk, men der er bare nogle få scener som jeg synes godt om :)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Ved du hvad ham drengen i videoen hedder? :)