Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 19. november 2010

Na Na Na (Na Na Na Na Na Na Na Na Na)

Ehm, ja, ved ikke rigtig hvad jeg skal sige om det...

Den her sang og den her video er GENIAL! Og et stort chok! DET HER! Det HER, det er My Chemical Romance, ja! Det er sgu!!! Overrasket? JA! Ikke? Wow!
Jeg skal virkelig lige vænne mig til deres forandring! Skal jeg VIRKELIG! Men når jeg når der til, hvis jeg elske dem som aldrig før! Det her er genialitet!
Det mest syrret er!
Først, deres tema ved "The Black Parade" var FANTASTISK! Jeg eeeelskede det! Så vildt unikt og sygt kreativt! Bare så vildt genialt!!
Og så kommer DET HER! 4 år efter kommer det her!
Og hvad så med det her? JA! DET ER sgu lige så helt utrolig FANTASTISK! SÅ fantastisk, og lige så genialt som deres gamle!!! Fantastiskhed! Men what? De er rimelige forskellige! De to temaer her, skulle man ikke tro kom fra det samme band, men jo sgu! Og hvor vildt er det lige at ET band kan lave noget helt vildt genialt, men så TO gange!! Woa!! - oh my!
Hvis i vil se lidt "The Black Parade" cover-designeri, så kan i se
mit indlæg om covers! Og så de her videoer, som er musik videoer fra "The Black Parade" albumet!


(kunne kun finde videoer med undertekster -.-)
Meget mørkt ikke? Seriøst, sygt forskelligt fra det nye nu! Total mange farver og fantasy/mystished.. ikke fordi det andet ikke var virkelig mystisk også xD Men det er bare på to helt forskellige måeder!!
Men jeg ELSKER DET! Jeg elsker BEGGE!!! Og oh my, når jeg hører de sange! Så fantastiske!! iiiih!!!
Noget jeg er helt specielt vild med er slutningen af videoen! Og hvor Gerard ligger på jorden! Ser virkelig fedt ud!
Um, jeg fik også noget af en KÆMPE chok da jeg så hans røde hår! WOA! Han plejer bare at ha' det helt sorte og en sjælden gang imellem det hvide, og så lige pludselig PANG RØDT!!! Wow! Men jeg elsker det!!!
Her er så den anden video fra dem, den HELT nye! Seriøst, kun to dage gammel! SING!!

Ingen kommentarer: