Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 28. april 2010

Tillykke Frank!


Kære Frank!
I dag er det din fødselsdag!
Og jeg ønsker dig bare så dybt alting godt!!
Jeg håber de andre husker din fødselsdag, og at de ringer og ønsker dig tillykke!!

Du er virkelig savnet her fra!! - og jeg håber du aldrig vil forsvinde!! Gid du vil forblive!! - Jeg har stadig et håb om at du vil vende tilbage, og starte med musikken igen!
Det værste af det hele er, at se hvor meget du holder af det! Hvor meget du elsker det, og hvor hjemme de ser ud på den scene! Du har det så sjovt, og du har det så dejligt med drengene!!
Du evig glade Frank!!! - Jeg vil aldrig glemme dig, og jeg vil savne dig og dit dejlige humør for altid!
Når du synger, og laver underlige ting, og altid gør andre glade!!! Hvorfor kan Panik gå videre uden dig? Det tror jeg ikke er muligt, det bliver aldrig det samme - det her er noget helt nyt, uden dig...
Jeg ville ønske du ville blive, jeg kan ikke holde ud at tænke på jeg aldrig skal se en video fra dig igen, med dit store smil og din dejlige energi!! Dit smittende humør!
Jeg forstår stadig ikke hvorfor du, lige dig, gav op og stoppede... For det føles som om det er dit liv!!

Du er den person jeg savner mest, og vil savne mest! Hver gang jeg ser dig, bliver jeg trist, og ville ønske du blev!
Jeg håber stadig at du en dag vil vende tilbage!! Til Timo og David :D Kan du virkelig leve uden det her?
Stort tillykke altid dejlige og glade Frank, med de 23 år!!
Jeg ønsker dig virkelig virkelig en dejlig dag!!
Og forhåbentlig en masse dejlige gaver og mad!!
HURRA!!!!!

Ingen kommentarer: