Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 24. september 2010

Great Album Design

Oh yeah!
Okay, jeg, Line, mig.. Jeg er virkelig ikke en elsker af downloads!
Nej nej! Jeg hader downloads!! Oh dearly, noget af det bedste jeg ved er at holde en CD i min hånd! Jeg elsker det! At ha' en CD er at ha' musikken og man viser det betyder noget for en. At downloade lortet, gør bare at man har det liggende på sin computer (som så dør og du mister alt musikken) det jo ikke fedt eller sejt på nogen måde?!
Og nej, jeg taler ikke om at stjæle musik eller piratkopiring! Lad mig ikke starte på den, og min holdning til folk som dræber musikken!!
Men det her er bare helt normalt downloading hvor man betaler 8 kr for en sang og 85 eller noget for et album!
Man SKAL ha' den CD i hånden, kunne ha' den stående på sin hylde og se på den, vise folk "SE! Det er DEN HER MUSIK jeg kan lide!" og kunne se på disse smukker covers, kunne bladre i denne her lille søde bog som følger med! Ja seriøst, jeg hader download. STOP DOWNLOAD!! Køb CD'ERNE I BUTIKKEN!!! - CD'en er jo ved at uddø!!!
Okay, som sådan, jeg elsker covers og det smukke design man meget tit ser på disse smukke albums. Jeg vil derfor gerne vise nogle af de super smukke og vildt fede album designs der er!

Coldplay
Det her er nok det mest eller tæt på mest elskede cover design af mig!
Jeg ved godt det her indlæg KUN er om album designs, men jeg vil lige kommentere om, at ALT Coldplay lavede omkring det her album, er virkelig noget af det mest fantastiske jeg nogen sinden har set! Deres videoer - VIDUNDERLIGHED, nogle af de bedste musikvideoer NOGEN SINDEN LAVET! - Deres tøj !! Det FEDESTE TØJ!!! Noget af det fedeste tøj jeg NOGEN SINDEN har set!! Jeg er FULDSTÆNDIG skudt i det!! Det mener jeg virkelig!! Også deres design på hjemmesiderne er FANTASTISKE!!! Og så selvfølgelig musikken, som der jo ikke er nogen tvivl om er noget af det smukkeste!! Og så selvfølgeliiiiig album designet - som er helt specielt og vildt!! Der er masser af vildt smukke malerier, virkelig flotte + smukke andre billeder og fantastiske farver!
Desværre desværre, kan jeg KUN finde forsiden af albumet, jeg har søgt og søgt, men jeg kan kun finde forside coveret....


My Chemical Romance:
Deres design for det her album er fantastisk! Virkelig specielt! Det her er en single:

Deres album: Fantastisk! Det her design er jeg virkelig vild med!
Hvis i kigger op bagsiden af coveret, der er en masse ord, i en MASSE forskellige skrifter, ligner noget fra aviser osv. I selve CD'en, altså inde ved det bog ting, Kan man så folde en næsten hel PLAKAT ud, og der er det FYLDT med ord, og de smukke skrifter, det ser SÅ VILDT fedt ud!!!

RASMUS!!!
Ja... intet uden Rasmus selvfølgelig xD
Jeg kan ikke lade være!
Ja, jeg kender jo selvfølgelig meget til Rasmus' covers, og derfor kan jeg jo fortælle hvor mange smukke der er!!!
Først og fremmest vil jeg vise de her ekstrem fantastiske billeder:
(klik på billederne)
- De her to single-covers er helt vilde! Det så sygt, med alle de detaljer, det er så vildt!! Jeg elsker bare de her billeder!! og selvfølgelig som altid, elsker jeg kort!!


Så er der de her:
Alle de her singler har natur tema, og det er helt utrolig smukke! Virkelig! Egentlig så enkle, men dog så smukke!



- Det her billedet er bare helt enkelt helt genialt! Fantastisk billede!
- Yay! Deres smukke album. Wow wow, siger jeg bare, jeg elsker sommerfugle, og den her er bare SÅ smuk! Ja, det er virkelig smukt! Elsker det her cover!!

Nightwish - Det her cover er virkelig smukt! Så sjælefuldt

Within Temptation har nogle virkelig smukke covers!!


- Åh ja, AFI! Det her cover er virkelig flot! Stor kunst!! I really like!

Ingen kommentarer: