Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 17. november 2011

Årets værste plakat

Breaking Dawn del 1
Den her plakat ligner seriøst noget der er løgn. Det ligner en stor joke, amatøragtigt inspireret af Desperate Housewives. Det er virkelig HELT væk. Den måde de står på, deres tøj - det ligner en rigtig low-budget film. Det ligner en rigtig teenager badr film, hvilket man måske kan sige det er - men man skal så også lige tænke på, at det er jo samtidig en fantasy film, som startede med at få aldersgrænsen 15 år, i Danmark.
Ja, farverne på det nedereste af baggrunden og på skriften er flotte nok, og det blod-agtige vand og ulvene også.. men alt andet er HELT væk, og det hænger bare slet ikke sammen noget af det! De ser også seriøst uhyggelige ud personerne. Og igen - tøjet! Nej nej nej nej!!
KOM IGEN!


Og så vil jeg lige kommentere, at jeg havde tænkt mig at at nominere en masse plakater og så vælge den dårligste.. Jeg kunne så ikke finde andre end denne xD Så, det giver mening at den vinder!


- Bare rolig - jeg har ikke svært ved at finde flotte plakater :D

Ingen kommentarer: