Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 15. november 2011

Rikke og min BLOG

Okay, jeg har lavet en blog til mig og Rikke.. tror jeg.. - Haha, ikke at hun selv ved det endnu tror jeg. Måske opdager hun det ved at kigge HER :o - ORV! (Vidste du det Rikke?)
Og som jeg også skrev i mit første indlæg på denne nye blog, så aner jeg ikke rigtig hvordan jeg skal formulere det xD Hihi. Men som jeg så smukt skrev:
Se en gang!
Nu har jeg lavet en blog til os Rikke. Mest af alt, for at VISE ting til dig (og du til mig) i stedet for at sende mails hele tiden!!!
Bare en masse forskelligheder som kunne være sjove for dig at se - sådan... don't know..
Måske keder jeg mig også bare?
Jeg fik lyst til at lave en proppe blog, så det har jeg nu gjort...
Måske ender den med at dø om meget kort tid!
BYE!

OG! Jeg HAR nu lavet en proppe blog, and so far - I LOVE IT!!!! Jeg putter SÅ mange forskellige ting ind som jeg nu lyster (og som jeg tror Rikke MÅSKE kunne bruge til noget) - og det er sjovt ^^ Og nu har jeg allerede lavet FIRE indlæg på bare fire en halv time! GO MIG! Men jaja.
Tjek den ud hvis du lyster:

http://rikke-line.blogspot.com/

Ingen kommentarer: