Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 20. november 2011

Immortals


Ah, hvad skal man dog sige til denne film? Hvordan skal man beskrive den.
Den er et kunstværk i sig selv. Unikt og beskriveligt smukt.
Hver eneste scene i filmen, fyldt med en lang række billedmæssige kunstværker, som får dig til at sidde måbende tilbage og spørge dig selv "Er dette muligt?"
Filmen var virkelig godt gennemført. Billedsiden perfekt. Et fantastisk troværdigt univers. Så enkelt er det at sige! - Jeg er vildt imponeret over hvad der er MULIG at lave. Fantastisk redigering. Og slåskampe i slowmotion, wow, de var SÅ FEDE!!!! (dog en smule klamme.. men stadig!)
Historien fungerer godt, selvom når man tænker tilbage på filmen, det ikke for det meste er det man lægger sin fokus på. Men dog selvom der måske ikke lægges så utroligt meget i historien, så fangede den mig total, selvfølgelig også pga. det billedmæssige, men historien fangede med sgu samtidig. Jeg glemte total tiden og levede mig helt ind i filmens univers. Og jeg kan virkelig godt lide historien og de små detalje!! Og for en GANGS skyld intet amerikansk badr og nedern replikker og dialoger, alt var bare dejligt!! (skal måske til at se nogle flere mande-film xD)
Jeg sad på kanten af stolen størstedelen af filmen, helt fyldt med spænding, både fordi det var så spændende og at jeg var total opslugt, eller på grund af de voldsomme billeder og kampe.
Sådan at sige var der dele af filmen som jo ikke var direkte behagelige at kigge på, da de var voldsomme eller ret klamme - og dette plejer ikke lige at være noget jeg bryder mig om eller kan holde ud at se på - men virkelig, det fungerede bare så godt her! - Det skulle være sådan - det passede til, og fuldførte filmen og gjorde også at den var så spændende og flot som den var.
Endnu en ting, som jeg virkelig ser som meget vigtig, og som tit ødelægger en film for mig, er skuespillet!
Skuespillerne i denne film gør et rigtig godt arbejde, og det gør mig overlykkelig. Der var ingen som lige trådte udenfor og ødelagde det hele. nej, de var alle meget troværdige og virkelig dygtige. Det overraskede mig måske en smule, for det er noget man MEGET sjældent oplever. Men hver eneste skuespiller gjorde det bare så godt, selv en dreng på omkring 8 år. Det var sgu godt gået! - Jeg er virkelig vild med skuespiller valget! Det passede perfekt og gør mig næsten glad! Og så endelig en film med Henry Cavill som hovedrolle, som jeg får set! Han gjorde det bare så vildt godt.
3D'en? - Rimelig ligegyldig når man først kommer ind i filmen, da man (som altid med 3D) glemmer alt om at det faktisk er i 3D. Men hvis en film skal ses i 3D, så er det da Immortals (også den eneste mulighed du har)
Og man kan vidst godt sige det er en mandefilm. Det var da ihvertfald noget jeg regnede ud da jeg så filmen, på forpremiere den 14 november, i en sal med 80% mænd. Tror jeg sgu aldrig jeg har prøvet før ^^

Og så er det jo endnu en gang, græsk mytologi! Guder og vilde kampe! I love it ^^ Det kan man jo sige ikke er en dårlig ting!! - Men måske ville det jo fra starten få mine forventinger endnu højere? - Hvis dette er tilfældet kan man jo sige at jeg kan konkludere at filmen gjorde det ENDNU bedre!!
Jeg kan vidst rolig sige denne film levede op til alle de forventninger, som jeg fik da jeg så den fantastiske trailer for første gang i biografen! x1000
Jeg er virkelig imponeret over den her film. Der er meget få negative ting jeg kan komme op med - og de er ikke værd at fortælle om! Smukt smuk!
Jeg kan virkelig højt anbefale den. Men måske ikke for alt for sarte sjæle(?)

Biograf premiere den 1. januar i Danmark

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hold da op den må da ses ;o) <3 F