Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 14. maj 2012

Avengers - bedste superhelte film


Havde sgu nok ikke forventet så vildt meget. Mig og superheltefilm fungerer ikke så godt. Kan sgu ikke rigtig tage det seriøst. Batman som pludselig får ører og en virkelig dyb stemme - synes sgu det hele er lidt for meget. For mig er superhelte film kun fede når de er tegnefilm!
Men, jeg tager sgu mine ord i mig igen - eller nærmere, der er en film som nu har vendt min holdning helt om.

Avengers




-




















Jeg havde godt nok ikke forventet så vildt meget... Jeg håbede den var fed, for den så fed ud - og de skuespillere som er med!! - Så jeg håbede virkelig. Men på INGEN måde havde jeg kunne have regnet med dette!!
Den var bare for FED den film! - selv for en som mig, som normalt synes amerikanske ting og superhelte ting er for meget. Men WOw, den var genial.
Som kære Alex Day siger: "It's like you went up to a 10 year old boy and said "What's the list of things you want me to put in the film and I'll do it".
Kan lige forestille mig alle de drenge som går helt amok over den her film. Alle effekterne og slåsscener og mekanik og.. ja, virkelig noget for dem. Og derved også noget for den drengede del af mig - FOR jeg synes også det er skide fedt!!!
Men ikke alene dette, for det alene kan ikke få mig til at elske en film. De karakterer de har fundet frem, bare alle de seriøst fede karakterer og typer - og så proppet ind i ÈN film. Det bringer frem en stor mængde seriøst fede konfrontationer, samtaler og hændelser. De skæbner der er med, så fedt, fordi der er SÅ mange af dem, og ikke bare én spændende person. Og også en stor mængde seriøst fede replikker. Jeg siger jer, de antal gange hele salen hylede af grin var virkelig store.
Jeg synes simpelthen der var SÅ mange fede scener - især i starten af filmen!!
Så er der den store mængde fantastiske skuespillere - SÅ mange på en gang! YAY! Gør mig glad hver gang, elsker bare at se på dem, ligegyldig hvornår - det er altså det en film med fede skuespillere virkelig her som en vigtig fordel! Robert Downey Jr, Tom Hiddleston, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth, Chris Evans, Scarlett Johansson og Jeremy Renner - DEJLIGE MENNESKER!!!!! Fantastisk cast, er FANTASTISK!!!
Super dejlig film - og skal ind og se den igen på fredag, YAYNESS!!

Fed film - SE DEN!!!!

Ingen kommentarer: