Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 6. maj 2012

Gammel "Percy Jackson" anmeldelse på kino.dk

Haha, læste lige en "gammel" anmeldelse, fra da jeg lige havde set "Percy Jackson"-filmen. Synes den er fantastisk og enormt rammende xD:

" tror aldrig jeg i mit liv har set så dårlig en film i biografen! Det var dog forfærdeligt!
De har taget den her utrolig fantastiske bog - en af de bedste bøger jeg nogen sinden har læst - og valgt at lave den om til dette mareridt! Hvordan får man dog sådan noget lort ud af sådan en fantastisk bog?!
Der er intet som hænger sammen her, og man kan slet ikke genkende filmen med bogen. De har lavet ALTING om! Der er INTET som der er som i bogen, andet end få ting, som deres navne. Ellers har de lavet det hele om, og puttet dette kvalmende forfærdelige amerikanske lort indover! Jeg sad i biografen og håbede filmen ville stoppe!
Jeg tror aldrig i mit liv jeg har været så skuffet over en film! Hvad har de dog tænkt på?
Hvis jeg var Rick Riordan ville jeg ha' gået helt utroligt amok på nogle mennesker her!
Anyway, forfærdelig film! Men thank God, at vi stadig har disse fantastiske bøger!"

Ingen kommentarer: