Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 20. maj 2012

Jeg hader blogger.com

Den her side er noget fucking LORT!
De laver om på ALT!!! Og ødelægger ALTING!! Så det hele bliver mere og mere grimt. Det sygt SYGT siger jeg jer!!
Og de bliver ved!! Alle funktionerne - så man ikke kan arrangere billederne mere - så man ikke kan se billederne ordentligt... indlæg-redigeringen, så det er fucking umuligt at lave et indlæg nu.. og SYGT besværligt og grimt.. 
Og så selvfølgelig selve udseendet på ens blog - ja, det pludselig ikke muligt at have mit gamle udseende mere, så nu må jeg lave om på ALT!!!!!
Og af en eller anden latterlig grund, kan den ikke finde ud af at have alle mine ting i siden mere.. du ved, mine lister, mine etiketter, mine oversigter ALT! er forsvundet ned i ENDEN af bloggen!! SE SELV!! Går derned og se!!! - og de kan IKKE komme op igen, og hen i siden.
Ud over det, så dur lortet ikke. Hver gang jeg siger GØR DET GØR DET!! Så gør den ikke en skid... HVAD FUCK SKER DER!! FUCK DIG BLOGGER!!!!!!


... derfor ser min blog ud som den gør nu.. grim og irriterende..
Jeg er blevet nødt til at lave en "rullemenu" (øverst til venstre) og på den måde kan I vælge måned og år i vil se fra. HVIS man nu trykker på en måned, vælger en ligemeget hvad, eller en etikette - så dukker mine lister osv pludselig op i siden af bloggen igen... total væk, og giver ingen mening.. men det eneste jeg kan gøre... Har også lavet en "om mig" hvor man kan trykke - og derved kan man også se alle informationerne i siden! - Der kan man også se mine etiketter!! - Hvilket er en af de værste ting som er væk. De etiketter er bare så vigtige, så man kan jo sortere hvad man vil læse om! Så KLIK DER!!!
.... øv øv

Ingen kommentarer: