Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 18. oktober 2008

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


Jeg kan ikke udtrykke mine følelser.. eller nej
Jeg kan ikke føle mine følelser?!
Det virker bare ikke rigtigt...
Det føles ikke helt rigtigt...
Nej, jeg tror ikke jeg kan forstå det.. håber det er det.. virkelig
det underligt det her...
God..
THE RASMUS KOMMER TIL DANMARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DE GIR KONCERT!!! Igen !! JEG SKAL SE DEM IIIGEN!! Umg!!!!!!
I lille vega .. sgu :o Hvor vildt er det?! SINDSYYYGT!!!
Oh my God... det er underligt..
OG jeg føler mig ingen gang glad -.-'
Hvorfor er jeg ikke så glad?!
Argh, der er så meget for tiden.. håber det derfor!!
SÅ jeg skal sgu se dem igen :o SHIT det sygt!!!
Og så det i lille vega Oo Der er jo småt?!?!?!
WOW!!!! Det ret sygt Oo
Tror ikke rigtig jeg har fattet det.. vel.. nok?!

Ingen kommentarer: