Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 24. oktober 2008

´Søød video!!


http://www.youtube.com/watch?v=eiiU-Fky18s

Jeg synes simpelhen den her video er så sød.
For det første er den søde lille dreng, MEGA nuttet :D
men altså, han bliver jo ramt af pile og sådan!!
og hver gang går det galt, fordi det jo ikke er ægte kærlighed
Og så møder han SELV den næste, og det er bare rigtig kærlighed og det er så sødt.


OG SÅ!! Jeg ved jo at forsangeren og Katy Petty , er kærester, i virkeligheden.
Og den her video er fra før hun blev kendt.

Og så er det jo den helt rigtige pige han blevet vild med, i video, det er jo Katy perry, hans helt egen kæreste i virkeligheden... DET ER SÅ SØDT!!!
Synes bare det er FOR sødt!!

For har set den video SÅ mange gange for et år siden eller sådan noget, så jeg den hele tiden i tv'et uden jeg vidste det var hans rigtige kæreste.
Og det kan jeg jo se nu...
DET ER ALTSÅ FOR SØDT!!!

Ingen kommentarer: