Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 28. oktober 2008

AKI FØDSELSDAG!!!


HURRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
Så har den dejlige Aki føøøødselsdag :D:D:D

Hyvää syntymäpäivää


Håber virkelig du har den dejligste dag!!
Med hele din dejlige familie, og alle dine fantasiske venner :D
Jeg ønsker dig alt lykke og glæde!!

29 år!! SÅ er du snart 30 år :D Hvor det vildt...
Jeg håber virkelig at du får en masse kage og hygge xD og gaver :D Og rigtig får det fejret med din familie..
Selvom det er tirsdag, lidt surt!!
Men det er så lidt godt når man ikke arbejder som andre :D Til gengæld arbejder man så også i weekenden oO - Men lige nu må i da ha' lidt pause!?

Jeg ønsker dig ihvertfald virkelig mange gange tillykke!! Af hele mit hjerte!!
Jeg glæder mig til at se dig igen :D Virkelig!!
Ha' en rigtig dejlig dag!! og evig lykke!!!
HURRA!! TILLYKKE :D

Ingen kommentarer: